Outsourcing Expo

Poszukujesz nowych rozwiązań strukturalnych w swojej firmie, a może szukasz zminimalizowania kosztów?

Zapraszamy na jedyne w Polsce Targi OutsourcingEXPO – Ogólnopolskie Spotkanie Małych i Średnich Przedsiębiorstw, gdzie znajdziesz ofertę firm działającym w każdym sektorze, którego potrzebuje Twoje Przedsiębiorstwo!

Nasi wystawcy to najważniejsi przedstawiciele dynamicznie rozwijającej się branży outsourcingu, którzy oferują usługi dla Twojego przedsiębiorstwa!
Podczas targów, odbędą się sesje warsztatowe, panele dyskusyjne, wystąpienia czołowych przedstawicieli branży outsourcingowej.

„Polska zajmuje obecnie drugie miejsce pod względem tempa wzrostu rynku outsourcingowego na świecie – zaraz po Indiach!”– Eva Aboo (Roadshow Polska)

Nawet najlepsi potrzebują wsparcia

Tworzymy rozwiązania, które wspierają prowadzenie każdej firmy.
Tak, by nasi Klienci mogli skupić się na tym, co najważniejsze: realizacji własnych celów biznesowych.

My zapewniamy całą resztę:

  • trzymamy rękę na pulsie zmieniających się przepisów,
  • analizujemy rynek,
  • prowadzimy profesjonalne call center,
  • dostarczamy niezbędną infrastrukturę i zasoby,
  • zajmujemy się promocją.

Wyobraźcie sobie:

firmę działającą w wielu lokalizacjach, może to być sieć kawiarni takich, sieć pizzerii, może inny biznes.

Pracownicy są zatrudniani na różne rodzaje umów, w oparciu o Kodeks Pracy lub umowy cywilnoprawne.

Są wśród nich osoby w różnym wieku i o różnym statusie ZUS / kadry / podatki, jak np.: młodociani, studenci, emeryci.

Pracownicy często są zatrudniani tylko na dni lub tygodnie, a w pracy naturalna jest rotacja.

Na początku każdego zatrudnienia czeka pracownika wypełnianie dokumentów, badania, szkolenia.

 

My wiemy, jak to powinno działać, aby być przyjaznym dla Millenialsów,
których szukają firmy.

 

Obsługa procesu przyjmowania do pracy

Rekrutacja i przyjęcie do pracy

Postawcie się w pozycji kandydata 19 – 25 latka, i pomyślcie jak chciałbyś żeby było? Może tak?
W centrum handlowym na sklepie zobaczyłem ogłoszenie, że szukają pracowników w elastycznym czasie pracy i dalej się potoczyło. Wszedłem do sklepu
i zapytałem-pogadałem, fajny kierownik, a warunki i kasa OK!. Ściągam apkę myHR udostępnioną przez kierownika i loguję się przez fejsa, chwilę czekam.
W 2 minuty mam telefon od asystenta kadrowego z pytaniami o termin badań i dane do kadr, a za minutę w mim telefonie pojawiają dokumenty do podpisu
„palcem na ekranie”,

Podpisuję i w aplikacji pojawiają się moje dokumenty gotowe, mogę je wysłać sobie na maila, w tym czasie kadry firmy pobierają je same a ja nie muszę się
fatygować żeby je tam zawieźć. Zaraz dostaję info SMS, że w aplikacji i na mailu są voucher i skierowanie na badania lekarskie do jednego z kilkuset punktów
medycyny pracy myHR i to na godzinę która mi pasuje, żegnam się i ustalam z kierownikiem kiedy zacznę pracę i mówimy sobie „do zobaczenia”.
Jutro zacznę pracę w nowym miejscu – jest OK! bo wiem, że tu szanują ludzi, których zatrudniają. Idę na badania medycyny pracy w tym terminie i miejscu,
które wybrałem – płacę voucherem, zaświadczenie lekarza medycy pracy zostanie wysłane przez lekarza bezpośrednio do kadr.

 

Obsługa w trakcie pracy

Szkolenia:
W pierwszym dniu pracy dostaję kolejne powiadomienia z myHR – tym razem o szkoleniach. W systemie dostępne jest szkolenie BHP, które kończy się egzaminem ma je zrobić jako pierwsze zadanie w pracy, zanim zacznę robić coś innego – to ok, że dbają o bezpieczeństwo. Po zdanym egzaminie BHP przychodzą gratulacje i powiadomienie, że w systemie jest materiał szkoleniowy do pracy. Jak mam wątpliwości, to pytam się kolegów. Mogę też wykonać test sprawdzający, czy dobrze zrozumiałem, mogę zrobić go kilka razy. W systemie jest też prezentacja „nasza marka – nasze wartości i cele – nasza obietnica”, mam się z nią zapoznać w ciągu tygodnia w czasie gdy w sklepie jest trochę „luzu”. Abym mógł sprawdzić czy dobrze zrozumiałem jest krótki test, który mogę powtarzać. W aplikacji jest dostęp również do innych szkoleń i do zbioru często zadawanych pytań.

Obsługa w trakcie pracy i po zakończeniu pracy

Co jeszcze tam jest:

W myHR mogę zaplanować kiedy będę pracować – w zakładce HARMONOGRAMY zaznaczam kiedy są terminy mi pasujące, zaznaczam też kiedy na pewno nie mogę bo mam w egzamin na studiach – wiem, że kierownik ogarnie terminy wszystkich z naszego zespołu i ustali grafik uwzględniając moje i innych oczekiwania i możliwości – jeśli wybierze jakiś inny termin mojej pracy niż ten który zaznaczyłem jako dostępność – dostanę od razu powiadomienie z myHR i mogę odpowiedzieć bezpośrednio do kierownika lub zaakceptować zmianę – tu się liczą z mim zdaniem.

myHR powiadomi mnie, że wypłata za moją pracę została przelana na konto i mogę zobaczyć jakie jest naliczenie mojego wynagrodzenia. W myHR mogę sprawdzić ile mi przysługuje urlopu i złożyć wniosek urlopowy lub zaznaczyć urlop na harmonogramie i wniosek wygeneruje się automatycznie a ja go podpiszę palcem na telefonie. W myHR mogę przeglądać moje: umowy, „paski” wypłat, wnioski urlopowe, zwolnienia lekarskie.

PIT-11 będzie wysłany do urzędu skarbowego i do mnie mailem na koniec roku lub koniec pracy.

Obsługa po zakończeniu pracy

Kiedy skończę pracę:

  • Kiedy skończę pracę w firmie dostanę przesyłkę listem poleconym z podziękowaniem za czas jaki poświęciłem firmie i za wspólną pracę w zespole oraz świadectwo pracy, a PIT-11 przyjdzie mailem
  • Jak zakończę prace w firmie nie skasuję aplikacji myHR z mojego telefonu ponieważ czasem firma może mnie potrzebować na 1-2 dni ze względu na choroby lub inne zdarzenia albo tak jak co roku na „remanenty” wtedy obiecali do mnie wysłać powiadomienie – jeśli mi będzie pasował termin chętnie się zgłoszę, bo wiem, że jest tu OK atmosfera, łatwo jest zrobić dokumenty przy przyjęciu i zawsze warto być fair wobec tych co są fair

Rynek pracownika

Stopa bezrobocia w Polsce (7,1% dzisiaj)
8% pod koniec 2016
najniższa od 26 lat.

Wyzwania dla firm

Płacić coraz więcej?

Zmiana myślenia

Skoro

  • na miejscu brak specjalistów lub są zbyt drodzy
  • mobilność pracowników utrzymuje się na niskim poziomie

warto zmienić myślenie

Praca zdalna

Mentalność
Doświadczenie
Technologia

tarax

W praktyce

  • Pełen nadzór nad ludźmi i projektami
  • Interaktywne harmonogramy, archiwa i dokumenty kadrowe
  • Możliwość regularnej oceny pracy, nadzór merytoryczny
  • Narzędzia do e-learningu

Przyszłość jest dziś

„największym wyzwaniem, z którym zmagają się polskie firmy, jest pozyskiwanie talentów”

Odpowiedź:

cyfryzacja i praca zdalna

Role

  • KREATOR na bieżąco dodaje do systemu WSZYSTKIE dokumenty
  • OPIEKUN SPÓŁKI dba o porządek w dokumentach i wspiera PMów
  • PM nadzoruje ze strony merytorycznej dokumenty kosztowe i przychodowe w swoich projektach (łącznie z pensjami)
  • BIURO RACHUNKOWE księguje i wprowadza przelewy do banku
  • BANKIER weryfikuje zawartość dokumentów z saldem na rachunku w banku
  • ZARZĄD ma pełen ogląd sytuacji w spółce, łącznie z wglądem w każdy najmniejszy dokument w wielu perspektywach (w podziale na projekt / pracownika / miesiąc / kontrahenta)
  • WSPÓLNIK ma dostęp w czasie rzeczywistym do wyników finansowych w ujęciu bilansowym (ILE ZAROBIŁEM W ZESZŁYM MIESIĄCU) przy zachowaniu pełnej transparentności całości biznesu

A po co to wszystko?

  • Możliwość oddzielenia ról PMa / Prezesa / Wspólnika
  • Wspólnik wie, co się dzieje w spółce, może egzekwować od Zarządu ustalone cele. Ma czas na zaangażowanie się w inne aktywności
  • Zarząd ma czas na pracę nad spółką a nie w spółce
  • PM ma bieżący dostęp do wszystkich danych o swoich projektach
  • Wsparcie pracowników zdalnych zapewnia płynny obieg dokumentów
  • Pełna transparentność (zgodnie z uprawnieniami) zapewnia bardziej efektywny nadzór

Inne obszary

  • Facebook, LinkedIn, WWW, Adwords, SEO / SEM
  • Animacje, copywriting
  • Virtual Call Center (tradycyjne) jak i w modelu economy sharing
  • GIODO / RODO
  • Tworzenie dedykowanych systemów IT / body leasing
  • Tworzenie baz danych i systemów ze wsparciem Tableau (BI)
  • Migtel
  • Analityka przetargów
  • Sales support (lead generation, CRM, aftersales, BI)

Piotr Konopka

Joanna Olszewska

Maciej Sztompke

Monika Hołymczuk

kierownik ds. organizacji i rozwoju
+48 733 700 358
monika.holymczuk@krkpartnerzy.pl

Paweł Marianowski

Jolanta Polus

Wojciech Łoniewski

Przemysław Budnicki

Bartosz Paczyński

Łukasz Bodziński

W każdym segmencie naszej działalności zapewniamy profesjonalną obsługę i pełne wsparcie.